Tuesday, July 06, 2010

Trooper

Emm...apa kena mengena dengan 2 trooper ni... tak de apa2 pun. Cuma sepanjang aku bertugas di Sg Pahang, Isuzu Trooper le jadi 4x4 yang aku lenjan sepanjang tebing Sg Pahang. Sepanjang aku guna Trooper ni...cuma sekali je kemalangan kecil...emmm terlangar guard rail lama dalam semak....ni gara2 nak mengelak Pak Cik bawak basikal..Ada cerita disebalik Pak Cik ni, cuma member2 yg bersama aku pasal projek Sg Pahang ni je yang tau. Tak pe laa...tak perlu le cerita pasal Pak Cik tu..tak baik!!


Selain dari kejadian tu, yg menyebabkan rim sompek dan tayar belakang pecah,(apa2 hal pun terima kasih kepada team2 yg menolong menukar tayar...terutama Ali..hehehe!) tak de le kejadian lain yg dahsyat...emm..oooo... tragidi oktober dibulan jun. Trooper ni berjaya meng'resque' Pajero yg tersangkut kat jalan nak naik depan Camp. Tu aje laaa... Abis projek ni, aku kena le pulangkan balik Trooper ni pada tuannya.. Oh ye ada lagu The Trooper dalam memori kad dlm player Trooper tu...kalau tak minat..tuannya padam sendiri laa...


Ni le kejadian Tragidy Oktober dibulan Jun

3 comments:

berteromber said...

ooo...dah balik kl eh..

Portdy said...

hahaha terus main lagu ni kat kepala !

deaf-angel said...

lagi best kalo lesen plate 666 hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...