Sunday, July 11, 2010

Apa Kata Sotong??

FIFA World Cup 2010 dah nak sampai kemuncaknya.. Selama sebulan, malam2 dipenuhi dengan bola, bola dan bola...semua cerita bola. Yang menang, yang kalah... yang tak puas hati, macam-macam ada...!! Cuma World Cup kali ni dimeriahkan dengan tukang ramal...bukan pawang atau dukun, tapi si Paul Sotong! Untuk final ni, si sotong dah pilih Espana... emm jadi ke tidak ramalan sotong ni..kita tunggu je laa. Tapi aku pilih Belanda. bukan pasal apa, dah 3 kali dia gi final, kasi le menang.
Pasal ramalan sotong tu, kita boleh layan suka2 je... kalau betul jangan percaya sesangat pulak... syirik tu. Hai sotong-sotong... buat sotong kering kang!!

5 comments:

berteromber said...

Jerman menang...sotong betul lagi oii...hahaha..

JePh said...

gila la sotong ni.
dia teka semua betul jee..
harap2 mlm ni dia silap.
hahaha!!

Abang Ben said...

rasa lapar sotong pulak hari ni...

deaf_angel said...

kalo kat sini , kaki judi mesti dah mintak sotong tu 4d

deaf_angel said...

slamat menyambut bulan ramadhan untuk ko sekeluarga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...