Friday, October 23, 2009

Error bx-59cppw

Blogger.com mengalami masaalah seketika tadi. Ingat aku sorang je yang mengalami masaalah. Rupanya satu dunia. Apahal Google ni... ke terlampau ramai yg berblogger sekarang ni. Sampai server pening. Apa2 pun semua dah kembali pulih.
Seminggu sebelum ni, entry aku tak update kat blog member2... Dah orang tak tau yg aku ada buat entry baru...asyik paparkan yg minggu lepas je...adoiiii...!! Rasanya ramai yg mengalami masaalah ni. Harap2 dah okey le lepas ni...

5 comments:

Manish said...

I have faced the bX-59cppw error (problem) before few days ago, but I fixed it. To fix it visit http://error-blogging.blogspot.com

Takilala said...

buat masa ni aku log in dr blogger. so, nmpk la entry yg update.

eddie dewanaga said...

semua orang sangkut kot masa tu... gua turun layan budget 2010 kat mappley dgn boss kecik gua...

Jemz said...

masih bermasalah.,..
lu punya tak update kat gua..
gua nye pon x update kat lu..

SkiD said...

Jemz..
tak tau le apa hal..dah lebih 2 minggu ni jadi camni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...