Thursday, May 28, 2009

Glory...Glory..Barcelona!!

Nyanyi sikit lagu glory..glory Barcelona....ikut rentak lagu Glory Man Utd....hehehe! Seperti yang telah menjadi sejarah...pagi tadi, apa2 pun tahniah utk FC Barcelona. Dari 3 England team hanya 1 Spain di semi final...akhirnya yang satu tu jadi juara. camno...itu le bola...

Segalanya bermula seawal minit ke 10 lagi. Bila Eto'o sumbat gol, habis tersumbat mulut penyokong mati kejung Man Utd. Aku pun melopong gak...hehehe! Separuh masa kedua..entah minit berapa, aku pun dah tak catch-up, Messi menutup sisa-sisa harapan...gitu le kesudahannya. Pada penyokong FC Barcelona..tahniah. Team anda memang berhak menang.
Bagi penyokong Man Utd, sabo je la.. tahun lepas dah dapat kan...tahun ni bagi orang lain lak le...
Utk Bro Berteromber...simpan je le lagu We're Champions tu...Party is over... sabau je laaa...

5 comments:

deaf-angel said...

kesian berteromber huhu..

ooo Man Utd smalam jersi putih ye dari gambo atas huhu

berteromber said...

ceh!...gua dah simpan ler lagu tu...

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Portdy said...

skid row,

man u kalau jesi putih ni memang susah ah nak cakap...

gua punya member sudah kalah betting semalam wa ingat dia lah umat paling garang hari ni....

SkiD said...

Relex Bro...it just a game...sebenarnya suasana pagi ni buat aku tersenyum sendiri...!!

eddie dewanaga said...

jgn simpan dulu lagu Queen, coz we really need that song...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...