Kerana suspensi masih lagi standard, so top speed agak tak stabil. Jadi aku pun melowedkan suspensi. Apa lagi terus jumpa sahabat kat Speed Zone, pengedar barang-barang racing. Aku minat nak pakai spring H&R.. tapi sahabat aku kata pakai Sparco dah le, tu pun dia suruh aku test pakai dulu, rasa dulu camana. Apa-apa pun terima kasih le... Ko memang sahabat aku, so apa lagi, turbo timer blitz ko tu tolak-tolak le kat aku...hehehe!.
Kesimpulannya, kereta aku agak stabil bila koner. Prestasi memecut dan handeling agak memuaskan. Dari segi luaran dan bodykitt...aku tak ubah satu apa pun. Kancil tetap Kancil. Standard mendad tu. Biarkan cam tu. Biar orang tak sangka apa isi dalam bonet tu.. Setakat ni aku dah test pickup, setakat MyVi standard tu... lauk je laaa..hehehe!
4 comments:
Aku rasa setakat enjin 660 tak kemana pung...kalau berani hujung minggu ni kita test ngam kancil LC135 aku jalan gi RAwang pukul 5.30- 6.00 hari kerja sahaja...
Muda,
Fuyoo...takut aaa...L5 aku gerenti tinggal kalau dgn LC ko masa jalan jem!! hehehe!!
hehehe...
kalau corner stabil, pick-up mencanak, handling cantik, spring dah rendah, meter cecah dinding, pastu boleh gigit myvi standard, dah boleh masuk 'need for speed carbon' tu...
boleh kawan dgn volkswagen golf...
*bro... lu punya pick-up single coil ke atau humbucker???
eh, itu gitar karan... oops!
eddie..
Ha Ha Ha... Lu buat gua gelak le..apa2 pun thank for visit.
Post a Comment