Saturday, July 16, 2011

Lokatoo - 4 dalam 1

Kepada pembeli kereta2 Proton yg versi mahal akan dapat bendaalah ni...GPS Lokatoo dari Proton. Ramai yang dah jual atau lego murah2 pasal nak beralih pada jenama mahal yang lain seperti Garmin atau Papago. Tahu kah anda yg GPS Lokatoo ni sangat2 best pasal boleh ditambah berbagai2 jenis nevigator yg ada kat pasaran. Cuma tambah software aje, kita dah boleh dapat macam2 jenis GPS dalam satu alat ni aje. Asalkan dia pakai OS jenis Win CE ver5 atau 6. Aku dah berjaya masuk 3 lagi GPS dalam alat ni, spt Garmin XT, Papago X5 dan iGo..sementara mengekalkan GPS asal dari Lokatoo... Memang best. Aku nak try malam ni untuk perjalanan aku nak gi Kuala Terangganu. Kalau pakai 4 jenis nevigator tak kan sesat lagi kot...
Nanti aku update best ke tak guna Lokatoo yg dah diupgrade ni..berserta gambo2 sekali...
Untuk pengetahuan.. aku buat DIY aje... buat sendiri....!!

3 comments:

Dr. Bentara said...

berapa RM?

berteromber said...

ok...balik jb nanti buatkan untuk aku...

SkiD said...

Dr Ben...kalau jumpa aku, aku tolong free je...hehehe!!

Berteromber...
Nanti balik JB aku buatkan utk ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...