Friday, October 01, 2010

Hanya Sampai Disini.

Hari ni maka dengan rasminya tamat lah sudah khidmat moto LC aku. Esok dia akan bertukar tangan kepada pemilik yang baru. Selama 2 tahun aku guna moto ni, agak puas hati. Terbaik dalam ketegori kapchai!! Banyak kenangan suka duka melenjan moto ni berulang alik pergi balik kerja. Antara yang paling trajis, baru 2 bulan pakai moto ni dah eksiden. Sampai 2 bulan aku tak boleh bengkok kaki. Tu antara kenangan pahit. Kenangan manis pun banyak... sampai tak tau nak cerita yang mana satu..dalam entry2 aku terdahulu dah banyak yang aku cerita.

Kenapa aku letgo moto ni...pasal gatal tangan nak tangkap moto lain le pulak... Aku dapat call tadi yang moto baru aku dah siap regester kat JPJ dah..dah boleh ambik petang ni. Tapi petang ni hujan le pulak. Maka sabar je la..esok baru aku ingat nak gi ambik.

6 comments:

Abang Ben said...

beli easy rider ke bro?

eddie dewanaga said...

...hehehe, lepas ni nak layan Blade ke..??

Takilala said...

poladroid rules! hehehe

Portdy said...

skuter pink?

deaf_angel said...

nak tengok gambo

SkiD said...

Kepada semua... nanti aku buat entry moto baru le pulak...

Takilala...memang best poladroid tu.... macam gambo2 70an pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...