Friday, December 18, 2009

Maal Hijrah 1431


Selamat menyambut tahun baru Hijrah. Semoga tahun ini membawa seribu rahmat untuk semua umat Islam.
Sempena tahun baru ni, seperti biasa sama2 le kita berhijrah kearah yang lebih baik.
Sedikit nak cerita pasal bola. Bukan pasal EPL..tapi bola tempatan. Lama beno aku tak tengok bolasepak Malaysia ni. Petang semalam tergerak hati nak tengok. Walaupun pada mulanya aku memang malas nak tengok. Pasal setiap kali aku teruja nak tengok je, Malaysia pasti kecundang. Tapi kali ni..Malaysia seperti yg ramai sedia maklum, dah pun menang. Katanya dah 20 tahun kempunan pingat Emas di sukan SEA. Kali terakhir Malaysia menang pingat Emas..1989. Aku tengok ramai2 kat Dataran Merdeka kalau tak silap aku...siaran langsung. Lepas pada tu bolasepak Malaysia makin suram..
Dari pingat gangsa...dan terusnya langsung tak dapat pigat.
Apa2 pun aku ucapkan tahniah pada budak2 team Malaysia ni. Semoga ni sebagai satu pemulaan. Aku nak tengok Malaysia kembali ke persada bolasepak Asia dan seterusnya mengidam nak tengok Malaysia beraksi di pentas Piala Dunia.
Semoga Hijrah ni membawa seribu perubahan. Salam Maal Hijrah 1431 kepada semua.

2 comments:

Abang Ben said...

selamat tahun baru bro!

speedrider said...

salam tahun baru bro!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...